Hoe gastvrij is uw organisatie?
Een blik van buiten. Objectief en met kennis van zaken. Bij Offiss voeren we regelmatig quick scans uit bij grote en kleine organisaties. Hiermee krijgt u een uniek kijkje in de werkelijke gastbeleving van uw bezoekers. En in de verbeteringen. En deze zijn vaak niet eens heel groot. Want met de kleinste aanpassingen kunt u een groot het verschil maken.
Onze werkwijze bij een Quick Scan
Een quick scan geeft u snel inzicht in hoe uw receptie het doet. We voeren hiervoor onder andere mystery calls en mystery visits uit. We kijken naar algemene etiquette én naar persoonlijke aspecten. Want wist u dat een kleine nuance in het stemgebruik al een enorm verschil maakt in hoe de Receptioniste overkomt aan de andere kant van de lijn? En welke rol kan de Receptioniste pakken als het wat langer duurt voordat de gast wordt opgehaald? Wij weten exact hoe dat werkt en delen onze kennis graag met u.
Ook de omgeving speelt een belangrijke rol bij de ontvangst. Natuurlijk hoeft u de ontvangstruimte niet direct volledig op zijn kop te zetten. Ook met kleine aanpassingen kunt u uw bezoekers al een heel ander gevoel bij binnenkomst.
Benieuwd hoe uw receptie functioneert?
Neem contact met ons op en we vertellen u alles over de mogelijkheden.