Open trainingen voor Receptionisten
Onze trainingen voor Receptionisten houden je scherp. Of je nu net start als Telefoniste/Receptioniste of door de wol geverfd bent. In de Open Training leer je de telefoon- en receptie etiquette voor Receptionisten en oefen je met lastige situaties uit de praktijk. Denkt je dat je alles al weet? Je zult verbaasd staan!
We besteden tijdens de training veel aandacht aan jouw persoonlijke rol. Hoe kun jíj het verschil kunt maken binnen de organisatie. Met kleine dingen maak je eenvoudig een groot gebaar. Het zit in de nuances. We geven jou handvatten hoe jij je werk nog beter kunt doen én het nog leuker kunt maken. Voor jezelf, binnen het team en met de bezoekers.
Trainingen op maat voor Receptionisten
Offiss verzorgt voor uw receptieteam trainingen op maat. Zowel voor de beginnende als de ervaren Telefoniste / Receptioniste is ons aanbod een verrijking. Het houdt uw Telefonisten / Receptionisten scherp, actief en kundig. Door middel van rollenspellen krijgen ze een spiegel voorgehouden. Ze leren veel over hun gedrag en het effect daarop op anderen. De training wordt volledig op maat voor u ontwikkeld. Dit betekent dat we tijdens de training rekening houden met de klanttypen en u persoonlijk aan kunt geven wat u belangrijk vindt als het gaat om de ontvangst van uw bezoekers. Daarnaast leren de deelnemers om te gaan met de hectiek achter de receptie.
We vertellen u graag persoonlijk meer over de mogelijkheden. Uiteraard kunnen uw Telefonisten / Receptionisten zich ook inschrijven voor de Open Trainingen.